REGULAMIN Lpromo.PL

1.    Postanowienia wstępne
1.1 Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania Konsumenta ze Sprzedawcą Umowy kupna-sprzedaży na odległość za pośrednictwem strony internetowej (dalej Strony) https://lpromo.pl.
1.2 Dane Sprzedawcy
1.3 Przed złożeniem zamówienia na Stronie prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i upewnienie się, że jest on właściwie zrozumiały. Informujemy, że przed realizacją zamówienia Użytkownik musi wyrazić zgodę na niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności, a brak wyrażenia zgody uniemożliwia realizację zamówienia produktów. Po potwierdzeniu zamówienia uważa się, że Użytkownik zapoznał się z Regulaminem i z nim się zgadza.
1.4 Informujemy również, że niniejszy Regulamin może ulec zmianie. Najnowsza wersja Regulaminu jest widoczna przy każdym potwierdzeniu zamówienia. W związku z tym zachęcamy do każdorazowego potwierdzania znajomości obowiązujących zasad.

2.    Wymagania techniczne
Do korzystania ze Strony, w tym - przeglądania asortymentu sklepu Sprzedawcy, oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c) włączona obsługa plików cookies.

3.    Produkty
3.1 Wszystkie produkty na Stronie posiadają zdjęcie, krótki opis oraz możliwe sposoby znakowania. Wizerunki produktów, prezentowane na Stronie, mają charakter poglądowy. Sprzedawca dochowuje należytej staranności, aby znajdujące się na Stronie zdjęcia produktów odzwierciedlały ich kolor, charakter, fakturę i stan. Kolory produktów na zdjęciach, w związku z m.in. różnicami w rozdzielczości, kalibracji i jasności ekranu urządzenia Użytkownika, na których zdjęcia są wyświetlane, mogą nieznacznie się różnić od rzeczywistości. Przyjmuje się, że Użytkownik ma tego świadomość.
3.2 Opakowanie towaru może różnić się od przedstawionego na zdjęciach na Stronie Sprzedawcy.
3.3 O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, wszystkie towary, prezentowane na Stronie Sprzedawcy, są dostępne. W przypadku braku dostępności zamówionego produktu lub wydłużenia terminu jego dostawy, Użytkownik jest o tym niezwłocznie informowany drogą mailową lub w inny sposób, iż następuje przerwanie realizacji zamówienia na taki produkt lub uzgodnienie innego, wzajemnie dogodnego rozwiązania.

4.    Przetwarzanie danych osobowych
4.1 Administratorem danych osobowych Klienta, zbieranych za pośrednictwem Strony, jest Sprzedawca.
4.2 Dane osobowe, podane przez Klienta (imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail, nazwa firmy i inne dane) podczas składania zamówienia i/lub rejestracji na Stronie, są przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie prawnej Danych Osobowych. Sprzedawca zapewnia, iż dane osobowe, wymagane w formularzu zamówienia i/lub rejestracji na Stronie, są wykorzystywane wyłącznie do:
a) realizacji zamówień Klienta;
b) kontaktu z Klientem w przypadku jakichkolwiek pytań, związanych z realizacją Jego zamówień;
c) wystawienia dokumentów finansowych (faktur);
d) marketingu bezpośredniego.
4.3 Odbiorcami danych osobowych Klienta Strony mogą być:
1) w przypadku Klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi, obsługującemu powyższe płatności na Stronie;
2) w przypadku Klienta, który korzysta w sklepie internetowym Sprzedawcy ze sposobu dostawy przesyłką kurjerską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi, realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
4.4 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przekazywania informacji osobom trzecim tylko w przypadkach i zgodnie z procedurą, określoną przez prawo.
4.5 Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, żądania usunięcia, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz cofnięcia zgody na przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego przed cofnięciem zgody.
4.6 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych, niezbędnych do zawarcia Umowy kupna-sprzedaży, skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże Umowy.

5.    Warunki zakupu
5.1 Zakupu na Stronie mogą dokonywać osoby fizyczne (w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub jako konsument, tj. osoba fizyczna, dokonująca zakupu w celach prywatnych, tj. niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową - zwane dalej Konsumentem) oraz instytucje, organizacje, jednostki publiczne i osoby prawne.
5.2 Wszystkie informacje o produktach i usługach, podane na Stronie, w szczególności ich opisy, parametry oraz ceny, stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia Umowy kupna-sprzedaży, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
5.3 Podstawą prawną wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej jest art. 106 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535). Faktura, przesyłana w formie elektronicznej zgodnie z Ustawą, jest równoznaczna z przesyłaniem faktury, wystawionej w formie papierowej, i stanowi dokument księgowy.
5.4 Przed złożeniem zamówienia Klient proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptację.
5.5 Po akceptacji projektu oraz dokonaniu płatności Klient nie ma możliwości odstąpienia od transakcji.

6.    Zawarcie umowy kupna-sprzedaży
6.1 Zawarcie Umowy kupna-sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia poprzez formularz, dostępny na Stronie.
6.2 Złożenie wstępnej oferty zamówienia następuje poprzez dodanie przez Klienta wybranego produktu do koszyka zakupowego. Podstawowe cechy każdego sprzedawanego na Stronie produktu są podane w jego opisie na Stronie. Dodatkowe lub brakujące informacje o produkcie, posiadanych certyfikatach, materiałach, kolorach, wymiarach, danych testowych lub informacje, dotyczące wyboru technologii nadruku, udzielane są po przesłaniu zapytania na adres info@lpromo.pl.
6.3 W celu sfinalizowania oferty zamówienia Klient zobowiązany jest do uzupełnienia potrzebnych danych oraz wyboru sposobu płatności i dostawy, a także do zaakceptowania Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia oraz wybranie przycisku „Złożyć zamówienie“, którym Klient potwierdza ofertę zamówienia oraz świadomość tego, że w przypadku zawarcia umowy jest zobowiązany do zapłaty.
6.4 Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt, koszt jego znakowania oraz koszt dostawy (w tym koszt transportu, wniesienia), o której Klient jest informowany na Stronie w trakcie składania zamówienia, w tym także - w chwili wyrażenia woli związania się Umową kupna-sprzedaży. Ostateczna cena za produkt wraz ze znakowaniem i transportem zostaje potwierdzona na druku Potwierdzenia zamówienia, wysyłanym w wiadomości e-mail do Klienta.
6.5 Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty e-mail Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy kupna-sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa kupna-sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6.6 Zawierając Umowę kupna-sprzedaży Klient wyraża zgodę na przesłanie elektronicznego formularza zamówienia z danymi zakupu na adres poczty e-mail, podany w momencie zakupu.
6.7 Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sprzedawcy.
6.8 Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura. Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.
6.9 Po przygotowaniu zamówienia Sprzedawca wysyła Klientowi wiadomość e-mail, potwierdzającą wysłanie zamówienia do Klienta.
6.10 Towar jest wysyłany przez Sprzedawcę w terminie, wskazanym w opisie produktu, w sposób, wybrany przez Klienta podczas składania zamówienia. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (fakturą) jest wysyłany na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.
6.11 Z uwagi na fakt, że Strona sprzedawcy oferuje niezwykle szeroki asortyment towarów, pomimo wszelkich starań Sprzedawcy, istnieje możliwość błędów w cenach przy niektórych produktach. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że przedstawiona cena towaru jest nieprawidłowa, Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o tym Klienta na piśmie i umożliwić Klientowi zakup towaru w prawidłowej cenie lub anulowanie zamówienia. Zamówienie nie jest realizowane do czasu otrzymania odpowiedzi od Klienta. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z Klientem poprzez wskazane przez Niego kontakty, uważa się, że zamówienie zostało anulowane, o czym Klient zostaje poinformowany na piśmie. Ważne, że jeśli błąd cenowy jest oczywisty, i Klient mógł świadomie rozpoznać błędną cenę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do sprzedaży towaru Klientowi po nieprawidłowej (niższej) cenie.
6.12 W przypadku, gdy Sprzedawca nie jest w stanie sprzedać produktu, np. z powodu braku produktu na stanie magazynowym, produktu nie ma już w sprzedaży lub z powodu błędu, związanego z ceną, wyświetlaną na Stronie, Sprzedawca informuje Klienta e-mailem lub w inny sposób, że realizacja zamówienia zostaje anulowana. W przypadku, gdy Klient dokonał już zapłaty za towar, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu Klientowi wpłaconej kwoty w ciągu 5 kalendarzowych dni.
6.13 Każde zamówienie, złożone przez Klienta na Stronie, jest rejestrowane i przechowywane w bazie danych sklepu internetowego Sprzedawcy.

7.    Obowiązki Użytkownika
7.1 Użytkownik jest zobowiązany podać pełne i zgodne z prawdą dane osobowe. Jeśli dane osobowe lub prawne Użytkownika uległy zmianie, a Sprzedawca nie został o tym poinformowany, Użytkownik przejmuje w pełni ryzyko strat, wynikających z tych okoliczności.
7.2 Użytkownik musi zapłacić za towar i przyjąć go zgodnie z procedurą, określoną w niniejszym Regulaminie.

8.    Obowiązki Sprzedacy
8.1 Sprzedawca zobowiązuje się do umożliwienia Użytkownikowi korzystania z usług, świadczonych przez Stronę, na warunkach, określonych w niniejszym Regulaminie oraz na Stronie.
8.2 Sprzedawca, nie mogąc z uwagi na ważne okoliczności dostarczyć Użytkownikowi zamówionego towaru, zobowiązuje się zaoferować w miarę możliwości produkt analogiczny lub podobny. W przypadku odmowy przyjęcia przez Użytkownika analogicznego lub podobnego towaru, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu Użytkownikowi wpłaconej kwoty pieniężnej w ciągu 5 roboczych dni, jeśli Użytkownik dokonał przedpłaty.

9.    Ceny produktów, tryb i warunki płatności
9.1 Wszystkie ceny, podane przez Sprzedawcę na Stronie, są w polskiej walucie i nie zawierają podatku VAT oraz kosztów dostawy.
9.2 Strona zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów, znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
9.3 Płatność przelewem jest przedpłatą, gdy Użytkownik, po otrzymaniu faktury zaliczkowej, korzystając z bankowości elektronicznej lub udając się do najbliższego oddziału bankowego, dokonuje przelewu środków pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedawcy.
9.4 Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu zapłaty za towar oraz potwierdzeniu wizualizacji Użytkownika, jeśli towar jest produkowany z nadrukiem.
9.5 Produkty nie są rezerwowane. Opóźnienia w potwierdzeniu płatności i wizualizacji mogą wpłynąć na saldo istniejących produktów i terminy dostaw.
9.6 Wraz z przesłanym plikiem graficznym Klient oświadcza, że jest uprawniony do wykorzystywania przekazanego znaku oraz, że nie jest on obciążony żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich, a Klient posiada wymagane prawem właściwe i odpowiednie prawo autorskie, majątkowe lub licencję do przekazywanych materiałów. Ewentualne roszczenia osób trzecich w zakresie powierzonych materiałów obciążają w całości Klienta i zwalniają Sprzedawcę od odpowiedzialności. Klient niezwłocznie pokryje wszelkie koszty, poniesione przez Sprzedawcę w związku z roszczeniami podmiotów trzecich, których prawa zostały naruszone.

10.Dostarczenie towarów
10.1 Zamawiany towar dostarczany jest do Klienta przez Sprzedawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela, bądź uzgodniony jest inny sposób dostawy.
10.2 Koszty dostawy zamówionych towarów do miejsca przeznaczenia ponosi Klient. Cena dostawy zamówienia w Polsce wynosi 180 zł bez VAT. Sprzedawca udziela Klientowi dodatkowego rabatu na dostawę w rozmiarze 160,01 zł przy zamówieniach do 199 zł, w rozmiarze 170,01 zł - przy zamówieniach powyżej 199 zł.
10.3 Sprzedawca dostarcza towar Klientowi zgodnie z terminami, podanymi w opisach produktów, lub poprzez przesłanie dodatkowej informacji po otrzymaniu zamówienia Klienta. Niniejsze warunki mają charakter wstępny i nie mają zastosowania w przypadkach, gdy Sprzedawca nie posiada na stanie żądanego towaru, a Klient został poinformowany o braku zamówionego przez Niego towaru. Jednocześnie Klient zgadza się, że w wyjątkowych przypadkach dostawa towaru może ulec opóźnieniu z powodu nieprzewidzianych okoliczności, na które Sprzedawca nie ma wpływu. W takim przypadku Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego kontaktu z Klientem i uzgodnienia warunków dostawy zamówienia.
10.4 We wszystkich przypadkach Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności za naruszenie terminów dostawy zamówienia, jeśli towar nie zostanie dostarczony Klientowi lub zostanie dostarczony z opóźnieniem z winy Klienta lub z powodu okoliczności, zależnych od Klienta.

11.    Gwarancja jakości produktu
11.1 Umową kupna-sprzedaży objęte są nowe produkty, wolne od wad.
11.2 Sprzedawca daje Klientowi możliwość zamówienia towarów w minimalnych ilościach w celu upewnienia się co do ich jakości i sprawdzenia ich właściwości. Zamawiając towary w większych ilościach (od 10 sztuk), Klient potwierdza, iż jakość i właściwości odpowiednich towarów są mu znane i akceptowalne, dlatego zwrot wysokiej jakości w dużych ilościach (od 10 sztuk) tego samego rodzaju towarów nie jest możliwy.
11.3 Sprzedawca udziela gwarancji jakości produktu, ważnej przez określony czas, dla określonego rodzaju towaru, której termin i inne warunki są wskazane w opisach produktów. W przypadku, gdy Sprzedawca nie udziela gwarancji jakości na niektóre towary, zastosowanie ma gwarancja, przewidziana w odpowiednich aktach prawnych Rzeczypowpolitej Polski.
11.4 W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy, dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
11.5 Jeśli Klient wykorzystał część wyprodukowanej produkcji i zgłosił reklamację co do jakości produkcji, uważa się, że cała dostarczona produkcja była wysokiej jakości i zdatna do użytku.
11.6 Przy ocenie jakości towarów, wykonywanych na zamówienie, Strony zobowiązują się wziąć pod uwagę fakt, iż nawet przy zastosowaniu nowoczesnych produktów do dekoracji, wykorzystując technologie i materiały różnych producentów itp., niemożliwe jest wydrukowanie i wyprodukowanie całkowicie identycznych produktów, które odpowiadałyby próbkom lub makietom ze 100-procentową dokładnością. W związku z tym dopuszcza się niewielkie odchylenia w produktach, wytwarzanych przez Sprzedawcę. W przypadku stwierdzenia w produktach niewielkich, ale mieszczących się w normie, odchyleń od zatwierdzonej próbki lub układu, produkty te uważa się za produkty wysokiej jakości, chyba że obie strony lub uzgodniony przez strony niezależny rzeczoznawca uznają, że produkty nie są wysokiej jakości i nie nadają się do zamierzonego użytku. Po zidentyfikowaniu produktów niskiej jakości Strony będą dążyć do usunięcia wad poprzez wzajemną współpracę i w sposób, najbardziej efektywny kosztowo, tj. wytworzenie produktów wysokiej jakości i zastąpienie produktów niskiej jakości w możliwie najkrótszym, określonym przez Sprzedawcę czasie. Jeżeli w ocenie Sprzedawcy nie jest to możliwe, Strony mogą uzgodnić obniżenie ceny.

12. Zwrot i wymiana towaru
12.1 Artykuł 6.367 Kodeksu Cywilnego reguluje prawo Kupującego do odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, zawartej za pomocą środków komunikacji. Kupujący ma prawo odmówić zawarcia Umowy kupna-sprzedaży za pomocą środków komunikacji, powiadamiając o tym Sprzedawcę na piśmie w ciągu 3 roboczych dni od dnia dostarczenia zamówienia i zwrócić towar dobrej jakości, jeżeli towar nie został uszkodzony lub jego wygląd nie zmienił się znacząco.
12.2 Jeżeli Klientowi został sprzedany towar niespożywczy, niehigieniczny, jednorazowego użytku lub wykonany na zamówienie o nieodpowiedniej jakości, a Sprzedawca nie omówił z Klientem jego braków, Klient ma prawo żądać od Sprzedawcy:
1) wymiany produktu o nieodpowiedniej jakości na produkt o odpowiedniej jakości;
2) odpowiednio obniżenia ceny produktu;
3) nieodpłatne usunięcie wady produktu w rozsądnym terminie;
4) odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży i żądania zwrotu pieniędzy, zapłaconych za towar.
12.3 Zgodnie z art. 6.366 § 3 Kodeksu Cywilnego prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli umowa została zawarta na towary, które zostały wyprodukowane według indywidualnego zamówienia Klienta lub są dla niego przystosowane albo które, ze względu na swój charakter, po dostarczeniu Klientowi nie mogą już zostać zwrócone z powodu utraty właściwości towaru, ulegają szybkiemu zepsuciu lub przedawnieniu.
12.4 Klient musi złożyć pisemną reklamację Sprzedawcy w ciągu 5 roboczych dni od daty dostarczenia zamówienia, wskazując wady produktu. Sprzedawca musi odpowiedzieć na pisemną reklamację Klienta w ciągu 10 roboczych dni.

13. Reklamacje
13.1 Reklamację może złożyć każdy Klient, którego zlecenie wykonano niezgodnie z zamówieniem, lub otrzymał wadliwy towar.
13.2 Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
13.3 Każda reklamacja, zgłoszona przez Klienta i spełniająca powyższe warunki, będzie rozpatrywana indywidualnie.
13.4 W trakcie dostawy towaru do Klienta, Klient musi wspólnie ze Sprzedawcą lub Jego upoważnionym przedstawicielem sprawdzić stan przesyłki i towaru oraz pokwitować dokument przyjęcia przesyłki lub dokumenty, dostarczone przez kuriera. Po pokwitowaniu tych dokumentów przez Klienta uważa się, że przesyłka została dostarczona w należytym stanie, nie ma uszkodzeń produktu, których podstaw nie można przypisać wadzie fabrycznej, oraz nie ma niezgodności w skompletowaniu towaru (takie, jakie można ustalić podczas oględzin zewnętrznych towarów). W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania dostarczonej przesyłki (pogniecione, zamoczone lub w inny sposób uszkodzone z zewnątrz) produktu i/lub nieprawidłowości w skomletowaniu, Klient musi to odnotować w potwierdzeniu przesyłki - dokumencie przyjęcia, oraz sporządzić w obecności Sprzedawcy lub Jego przedstawiciela protokół szkodowy naruszenia/niezgodności przesyłki i/lub produktu/produktów. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji Sprzedawcy do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.
13.5 Jeśli Klient nie wykona tych czynności, Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności wobec Klienta za uszkodzenie towaru, jeżeli podstawą powstania takiej szkody nie jest wada fabryczna, oraz za niezgodności w skompletowaniu towaru, jeżeli niezgodności te można stwierdzić podczas oględzin zewnętrznych towaru. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie ujemne skutki, powstałe w wyniku niedopełnienia obowiązku, określonego w punkcie poprzedzającym. Ryzyko przypadku lub uszkodzenia produktów przechodzi na Klienta z chwilą wydania przesyłki osobie, wskazanej przez Klienta do odbioru.
13.6 Za uszkodzenia mechaniczne kartonów i produktów odpowiada firma kurierska. Po odebraniu od kuriera przesyłki roszczenia za uszkodzony w transporcie towar nie będą rozpatrywane.
13.7 Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie upoważniają̨ Klienta do reklamowania całej dostawy.
13.8 Samodzielnie lub w innej firmie oznakowane przez Klienta towary nie podlegają̨ reklamacji w zakresie wad widocznych.
13.9 Reklamacje nie są rozpatrywane, jeśli dotyczą szkód, powstałych w wyniku nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, prania i prasowania, niezgodnego z metką produktu, prasowania bezpośrednio po nadruku.
13.10 Prawo odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedwcę utraci prawo odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu Jego zindywidualizowanych potrzeb (przez specyfikację Klienta rozumie się wyprodukowanie rzeczy, zgodnie z projektem Klienta, w tym - przygotowaną według Jego wybranej grafiki, treści, kolorystyki, innej, indywidualnie przygotowanej dla tego Klienta cechy produktu).
13.11 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
1) wydruk prac, błędnie przygotowanych przez Klienta pod względem treści, w tym – błędy gramatyczne, stylistyczne, ortograficzne, graficzne, które Klient zaakceptował do realizacji;
2) wydruk prac, zaakceptowanych przez Klienta, a zawierających błędy techniczne, ilościowe, kolorystyczne towarów i nadruku;
3) opóźnienia w terminie realizacji, wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez Klienta;
4) terminowość przekazywania środków pieniężnych pomiędzy bankiem Klienta a bankiem Sprzedawcy;
5) opóźnienia w druku, które powstały na skutek czynników zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy, przerw w dostawie energii elektrycznej, opóźnień w dostawie materiałów, przeznaczonych pod wydruk itp.;
6) opóźnienia w dostawie materiałów przez kurierów zewnętrznych;
7) ilość dostarczonego do Klienta, a zamówionego przez Niego produktu, pod warunkiem, że mieści się ona w przedziale +-3% ilości, zamówionej przy zakupie;
8) terminowość przesyłek kurierskich;
9) reklamacje, dotyczące jakości przesyłek kurierskich, które rozpatrywane są tylko i wyłącznie po przedstawieniu dokumentów, dotyczących szkody.

14. Postanowienia końcowe
14.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmiany te nie będą miały wpływu na złożone, realizowane lub wykonywane w tym czasie zamówienia i umowy.
14.2 Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż, w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
14.3 W sprawach, nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
14.4 Strony są zobowiązane dołożyć starań, aby wszelkie spory były rozwiązywane w drodze polubownej. Jeśli spór nie zostanie zakończony polubownie, rozstrzygany będzie przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Regulamin obowiązuje od 01.01.2023

.